Thursday, September 25, 2008

@爱不疚@

今日,我病佐。头痛,伤风,咳嗽。
而家系夜晚8点18分。但系我总未去睇医生。
我真系想俾自己休息多一日。
我决定佐啦,听日至去睇医生!
一个人坐系阳台,听住林峰的“爱不疚”,
心里面硬系记返起上一次病的回忆。
你紧紧既抱住我,你问我总冻唔冻啊,仍然历历在目。。
可能哩一D就系我值得去留念既野,
我三番四次感同自己讲,我而家剩系要努力既做工,
乜野都唔去霖,因为我已经计划好要出国,
另外一方面,我唔想到时走个阵,有人为我流泪,受伤害!
唔知到最尾我会唔会剩番我自己一个人嘞?
都唔好霖甘多嘞,最好就系我既病快D好番。
一切都恢复番正常!^^v

2 comments:

Anonymous said...

u think so much la? no wonder always sick...


[Jino] - A man's not a man unless he knows how to shoot

Unknown said...

我都好钟意呢首歌~
好耐唔联络啦~
你好吗?